- Αρχική
- Πρεσβεία της Ελλάδος στο Ερεβάν
- Η Ελλάδα και η Αρμενία
Επικαιρότητα
Υπηρεσίες
- Επικοινωνία
Νέα της Πρεσβείας
Προκήρυξη θέσης εργασίας Ιδιαιτέρας-ου Γραμματέως του Πρέσβυ στο ΕρεβάνΠροκήρυξη θέσης εργασίας Ιδιαιτέρας-ου Γραμματέως του Πρέσβυ στο Ερεβάν
Προκηρύσσεται μία θέση εργασίας Ιδιαιτέρας/-ου Γραμματέως του Πρέσβυ της Ελλάδας στην Αρμενία (Ερεβάν). Η θέση αφορά σε εργασία πλήρους απασχόλησης και η προβλεπόμενη σύμβαση εργασίας είναι ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διάρκειας δύο (2) ετών.
Οι υποψήφιοι πρέπει να πληρούν τις κάτωθι προϋποθέσεις:
- να είναι Έλληνες πολίτες μόνιμοι κάτοικοι Αρμενίας ή Αρμένιοι πολίτες
- να είναι κάτοχοι πανεπιστημιακού διπλώματος. Η επαγγελματική εμπειρία θα συνυπολογισθεί
- απαιτείται η άριστη γνώση/χειρισμός της αρμενικής γλώσσας και πολύ καλή γνώση της ελληνικής. Είναι απαραίτητη η πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά). Οι Αρμένιοι πολίτες πρέπει να έχουν ως μητρική γλώσσα την αρμενική
- απαιτείται η άριστη γνώση/χειρισμός σχετικού λογισμικού και ΜΚΔ
- κατώτερο όριο ηλικίας για την υποβολή υποψηφιότητας είναι το 23ο έτος (συμπληρωμένο) και ανώτατο το 60ο έτος (συμπληρωμένο)
- για τους Έλληνες άρρενες υποψηφίους είναι απαραίτητη η προηγούμενη εκπλήρωση των στρατιωτικών υποχρεώσεων.
Οι αποδοχές για τη θέση καθορίζονται σε 1.000 ευρώ (μικτές απολαβές).
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστέλλουν τις αιτήσεις τους με βιογραφικό σημείωμα και αναλυτική παράθεση της επαγγελματικής εμπειρίας τους έως την 17η Οκτωβρίου 2025 στην Πρεσβεία της Ελλάδας στην Αρμενία gremb.ere@mfa.gr.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν και τηλεφωνικά (+374) 11 531051.
Επισυνάπτεται λεπτομερής περιγραφή της συγκεκριμένης θέσης εργασίας.
Προϋποθέσεις πρόσληψης και αναλυτική περιγραφή καθηκόντων της θέσεως ιδιαιτέρας γραμματέως-προσωπικής βοηθού Πρέσβεως
Α. Γενικά:
Η θέση αφορά σε πενθήμερη (Δευτέρα-Παρασκευή) εργασία πλήρους απασχόλησης 40 ωρών την εβδομάδα και η προβλεπόμενη σύμβαση εργασίας είναι ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διάρκειας δύο (2) ετών. Η σύμβαση δεν ανανεώνεται αυτόματα. Τυχόν παράταση ή ανανέωση θα απαιτεί νέα έγγραφη συμφωνία των συμβαλλομένων μερών, τουλάχιστον έναν (1) μήνα πριν τη λήξη. Κατώτερο όριο ηλικίας για την υποβολή υποψηφιότητας για την πλήρωση της θέσης είναι το 23ο έτος (συμπληρωμένο) και ανώτατο το 60ο έτος (συμπληρωμένο). Για τους Έλληνες άρρενες υποψηφίους είναι απαραίτητη η εκπλήρωση των στρατιωτικών υποχρεώσεων.
Ο/Η κάτοχος της θέσης εργάζεται άμεσα υπό την εποπτεία του/της Πρέσβεως, παρέχοντας υποστήριξη υψηλού επιπέδου, τόσο σε διοικητικό όσο και σε οργανωτικό και διαχειριστικό επίπεδο. Η θέση συνδυάζει στοιχεία γραμματειακής υποστήριξης, διοίκησης γραφείου, διαχείρισης επικοινωνιών, καθώς και προσωπικής βοήθειας.
Β. Απαιτούμενα Προσόντα και Ικανότητες:
• Υπηκοότητα:
o Αρμένιος πολίτης ή Έλληνας πολίτης, μόνιμος κάτοικος Αρμενίας
• Σπουδές:
o κάτοχος πανεπιστημιακού διπλώματος
• Γλώσσες:
o γνώση της αρμενικής σε επίπεδο μητρικής ή ισοδύναμης άριστης γλωσσικής επάρκειας,
o Είναι απαραίτητη η πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά),
o πολύ καλή γνώση της ελληνικής γλώσσας (ικανότητα κατανόησης, σύνταξης και μετάφρασης επίσημων εγγράφων).
• Τεχνολογικές δεξιότητες:
o προχωρημένη γνώση χρήσης ηλεκτρονικού υπολογιστή και εφαρμογών γραφείου (Microsoft Office, Google Suite),
o ικανότητα διαχείρισης περιεχομένου σε ιστοσελίδες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, X/Twitter, LinkedIn),
o χρήση συστημάτων ψηφιακής αρχειοθέτησης και ηλεκτρονικής επικοινωνίας.
• Επαγγελματική εμπειρία:
o προϋπηρεσία τουλάχιστον 5 ετών θα αξιολογηθεί θετικά.
• Δεξιότητες & επαγγελματική ανάπτυξη:
o άριστες οργανωτικές ικανότητες, διαχείριση χρόνου, επικοινωνία, επίλυση προβλημάτων, αυτονομία, ευελιξία σε απαιτήσεις χρόνου, χώρου ή καθηκόντων αναλόγως των αναγκών του Πρέσβυ και της Πρεσβείας, επαγγελματισμός, με διασφάλιση εχεμύθειας, διακριτικότητα και απόλυτη εμπιστευτικότητα σε όλα τα θέματα τα οποία χειρίζεται.
Γ. Κύρια καθήκοντα και αρμοδιότητες:
1. Διοικητική & γραμματειακή υποστήριξη:
• τήρηση και διαχείριση καθημερινού ημερολογίου του Πρέσβεως: προγραμματισμός συναντήσεων, ραντεβού, επαφών και τηλεφωνικών επικοινωνιών, ταξιδιών, εκδηλώσεων,
• σύνταξη, μετάφραση και επιμέλεια σχεδίων εγγράφων, σημειωμάτων και ομιλιών σε αρμενικά, αγγλικά και ελληνικά,
• παρακολούθηση και σύνταξη αναφορών για εξελίξεις σε τοπικά μέσα ενημέρωσης και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε θέματα που άπτονται του έργου της Πρεσβείας,
• οργάνωση, διεκπεραίωση και αρχειοθέτηση της εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας (έντυπης και ηλεκτρονικής) που αφορούν τον Πρέσβυ προσωπικά. (???)
• οργάνωση τηλεδιασκέψεων και συμμετοχή στη διοικητική υποστήριξη συναντήσεων.
2. Επικοινωνία & Συντονισμός:
• ανάληψη ρόλου διαμεσολάβησης και επικοινωνίας με τις αρμενικές αρχές, διπλωματικές αρχές, διεθνείς οργανισμούς, οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτικών, ακαδημαϊκά ιδρύματα και πολιτιστικούς φορείς,
• διαχείριση προσκλήσεων, απαντήσεων και προετοιμασία φακέλων συναντήσεων,
• εξωτερική επικοινωνία με διακριτικότητα, διπλωματική ευγένεια και σαφήνεια.
3. Διαχείριση Γραφείου:
• εποπτεία της οργάνωσης και καθαριότητας του χώρου του Πρέσβεως και των χώρων φιλοξενίας επισκεπτών,
• διαχείριση προμηθειών και εξοπλισμού γραφείου του Πρέσβεως,
• συνεργασία με το μόνιμο προσωπικό της Πρεσβείας για την άρτια προετοιμασία συναντήσεων ή επισκέψεων υψηλού επιπέδου.
4. Προσωπική Υποστήριξη:
• υποστήριξη σε προσωπικά αιτήματα του Πρέσβυ, σε θέματα που σχετίζονται με την καθημερινή διαχείριση χρόνου, ταξιδιών και λοιπών αναγκών, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες και με απόλυτο σεβασμό στην ιδιωτικότητα,
• διεκπεραίωση, κατόπιν εντολής, προσωπικής αλληλογραφίας, κρατήσεων, ενημερώσεων ή logistics,
5. Ψηφιακή Υποστήριξη & Ανάλυση Πληροφορίας:
• χρήση σύγχρονων εφαρμογών (Microsoft Office 365, Teams, Outlook, Zoom, cloud-based εργαλείων).
• διαχείριση εγγράφων σε ψηφιακό περιβάλλον (αρχειοθέτηση, μορφοποίηση, μετατροπές αρχείων, παρακολούθηση εξερχομένων).
• παρακολούθηση ημερολογίων διεθνών οργανισμών, ειδήσεων, δημοσιεύσεων ή τάσεων, όπου απαιτείται.
6. Εκπροσώπηση & Πρωτόκολλο:
• προετοιμασία πρωτοκόλλου (π.χ. ευχετήριες επιστολές, συλλυπητήρια, επετειακά μηνύματα),
• παρουσία σε εκδηλώσεις ή συναντήσεις κατ’ εντολή του Πρέσβυ, με ικανότητα να διαχειρίζεται επαφές και να αναλαμβάνει σύντομα ενημερωτικά σημειώματα (minutes, reports),
• Κατανόηση πρωτοκόλλου διπλωματικών αποστολών, τήρηση ενδυματολογικών και επικοινωνιακών προτύπων.
7. Οργάνωση εκδηλώσεων & υποστήριξη πρωτοκόλλου:
• υποστήριξη σε διοργάνωση δεξιώσεων, εκδηλώσεων και πολιτιστικών δράσεων, επισκέψεων και επίσημων συναντήσεων,
• συντονισμός με υπηρεσίες catering, μεταφορών, ασφάλειας κλπ.
• προετοιμασία καταλόγων επισήμων, προσκλήσεων και logistics εκδηλώσεων.












