Συμμετοχή ΥΦΥΠΕΞ Δ. Δόλλη στην πρώτη Μικτή Διϋπουργική Επιτροπή Οικονομικής Συνεργασίας Ελλάδος-Ν. Κορέας (Σεούλ, 6.7.11)

Αύριο, Τετάρτη 6 Ιουλίου, ο Υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Δόλλης θα βρίσκεται στην Σεούλ προκειμένου να συμμετάσχει στην πρώτη Μικτή Διϋπουργική Επιτροπή Οικονομικής Συνεργασίας Ελλάδος-Νοτίου Κορέας. Τον Υφυπουργό Εξωτερικών συνοδεύει επιχειρηματική αποστολή, τα μέλη της οποίας θα έχουν διμερείς επαφές με Κορεάτες επιχειρηματίες. Στο ίδιο πλαίσιο θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση για την προβολή ελληνικών προϊόντων Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης στην κορεατική αγορά.

5 Ιουλίου, 2011