Την Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011, ο Υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Δόλλης θα συμμετάσχει σε πρόγευμα εργασίας με τον Βοηθό Υφυπουργό των ΗΠΑ για Ευρωπαϊκά θέματα Eric Rubin ο οποίος πραγματοποιεί επίσκεψη στην Αθήνα. Οι συζητήσεις θα επικεντρωθούν σε θέματα διμερούς και περιφερειακού ενδιαφέροντος.
Σημειώνεται, τέλος, ότι στις 17 Οκτωβρίου 2011, ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Εξωτερικών Πρέσβυς Ι. –Α. Ζέπος πραγματοποίησε συνάντηση με τον κ. Rubin.
17 Οκτωβρίου, 2011