Υπογραφή Μνημονίων Συνεργασίας μεταξύ της Ελληνικής Διπλωματικής Ακαδημίας και της Νομικής Σχολής καθώς και του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης

Υπογραφή Μνημονίων Συνεργασίας μεταξύ της Ελληνικής Διπλωματικής Ακαδημίας και της Νομικής Σχολής καθώς και του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης

Δύο Μνημόνια Συνεργασίας μεταξύ της Ελληνικής Διπλωματικής Ακαδημίας (ΕΔΑ) και του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (ΔΠΘ), το ένα με τη Νομική Σχολή και το άλλο με το Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης, υπεγράφησαν την Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2026, στην Ξάνθη, από τον Διευθυντή της ΕΔΑ, Πρέσβυ κ. Μιχάλη Διάμεση, και τον Πρύτανη του ΔΠΘ, Καθηγητή κ. Φώτιο Μάρη.

Τα εν λόγω Μνημόνια θέτουν τις βάσεις για την περαιτέρω εδραίωση και ανάπτυξη της συνεργασίας μεταξύ της ΕΔΑ και του ΔΠΘ, με στόχο την ενίσχυση των δεσμών μεταξύ της διπλωματικής εκπαίδευσης και της ακαδημαϊκής κοινότητας, την προαγωγή της έρευνας και της ανταλλαγής γνώσης, καθώς και την ανάπτυξη κοινών πρωτοβουλιών σε τομείς αμοιβαίου ενδιαφέροντος.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας προβλέπονται, μεταξύ άλλων, η αξιοποίηση της ακαδημαϊκής και διπλωματικής εμπειρίας, η υποστήριξη κοινών ερευνητικών δράσεων, καθώς και η συνδιοργάνωση συνεδρίων, ημερίδων, σεμιναρίων και άλλων επιστημονικών εκδηλώσεων.

Η υπογραφή των Μνημονίων πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής επίσκεψης των υποψηφίων Ακολούθων Πρεσβείας της ΕΔΑ στη Θράκη.

18 Ιουνίου, 2026